شهید مجید کشکولی
زندگی نامه شهیدان
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : قاسمی

 


مجید کشکولی

 

 نام: مجید                              نام خانوادگی: کشکولی

نام پدر: عباس                        تحصیلات: متوسطه

محل تولد: بانروشان                 محل شهادت: چنگوله

تاریخ تولد: 10/5/1341             تاریخ شهادت: 20/07/1365

 

زندگی نامه:

         شهید مجید سومین فرزند خانواده بود. او تحصیلات خود را تا سوم متوسطه به پایان رسانید و در حالی که 18 سال بیشتر نداشت و شور برادر شهیدش در رگ­های وی جریان داشت، از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهت دفاع از وطن راهی جبهه گردید.

در حالی که 21 سال داشت، ازدواج نمود و صاحب یک فرزند شد. وی بارها در جبهه حضور داشت و عاقبت در اثر درگیری با دشمنان کوردل، در منطقه چنگوله به شهادت رسید. مزار شهید در جوار گلزار شهدای حضرت علی صالح (ع) قرار دارد.

فرازی از وصیت‌ نامه­ی  شهید:

با سلام و درود فراوان و رحمت خداوند تبارك و تعالى بر امام عصر حضرت بقیة ‌الله ‌الاعظم صاحب الامر مهدى موعود (عج) و نائب برحقش امام خمینى (روحى له الفداء) از عاشوراى گرم و خون بار حسین تا كربلاى پر از خون حسینیان زمان كربلاى خون رنگ ایران. قلم كوتاه و زبان قاصر. نمى دانم، چگونه فكر كنم كه به این از خدا بی خبران بفهمانم كه به خدا ایمان داشته باشید و دست از این توطئه­‌هاى شوم و آمریكایى بردارید و به سوى خدا هجرت كنید و با خداوندتان به عبادت برخیزید، كه خداوند در آیه 10 و 11 سوره ی صف به آن اشاره فرموده است و انسان را به سه هدف اصلى، كه آن دارا بودن تقوا و ایمان به خدا و جهاد در راه خدا با جان و جهاد با مال كه این سه هدف اصلى است، اگر دانسته باشید. گر چه شما مردانى با خرد و آگاه باشید، مردان مؤمن كه در راه خدا جهاد مى‌كنند و با دشمن اسلام  ستیز مى‌كنند و ایثارگری­ها و از خودگذشتگی­ها، در معركه از خود نشان مى‌دهند، راهى است كه به شما مردانى كه كبر و غرور مى‌ورزید، نشان مى‌دهد كه یك لحظه به خود آیید و به خود فكر كنید كه امیرالمؤمنین مى‌فرماید: « اى كسى كه چیزى گم كرده‌اید و دنبال آن چیز مى‌گردید برو خودت را پیدا كن. اول تو خودت را گم كرده‌اى و خودت را هنوز نیافته‌اى ».

من در اینجا به امت حزب ‌الله و عزیزان رزمنده كه در راه خدا با این منافق­ها به ستیز برخاسته‌اند، هشدار مى‌دهم كه امام را تنها نگذارید و به اسلام و خون شهیدان پاى ‌بند باشید.

به خدا قسم طبق همان آیه که در سوره صف آمده است، من آنچه را گفتم به انجام خواهم رساند و تا آخرین لحظه مقاوم و استوار خواهم ایستاد و طبق كلام مولا على، سرم را به خدا عاریه خواهم داد و دندان روى دندان گذاشته و قرص و محكم چون كوه استوار، در مقابل حوادث ایستاده و هرگز حركت نخواهم كرد و از زرق و برق تانك و توپ دشمن نخواهم هراسید و تا آخرین لشكر دشمن نابود نشود، ایمن نخواهم بود و تا به شهادت نرسم دست بردار نیستم. عزیزان به خدا قسم این راه را كوركورانه و از روى جهل و نادانى انتخاب نكرده و از روى هواى نفس نبوده ‌است، بلكه به خاطر رضاى خدا و احیا نمودن احكام اسلام و جارى نمودن احكام شرع اسلام بوده است.

مادر مى‌روم تا در كربلاى حسین (ع) به شهادت برسم و بر زمین سجده كنم و خاك پاك كربلا را ببوسم و به نداى حسین زمان لبیك بگویم و به مقام والاى انسانیت برسم؛ كه خواست خداوند متعال مى‌باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی نامه شهیدان و آدرس samanehghasemi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 501
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1